Bankowość detaliczna

Bezpieczny i wygodny dostęp gdziekolwiek jesteś

Jest to nowoczesne a zarazem bezpieczne rozwiązanie umożliwiające stały dostęp do rachunku w dowolnym czasie. Intuicyjny interfejs, możliwość modyfikacji pulpitu bankowości przez Klienta i dopasowanie go do własnych potrzeb to jedynie część cech, które czynią naszą nowa bankowość internetowa Asseco EBP  jedną z najlepszych w Polsce.

Korzystając z usługi zyskujesz:

Niższe opłaty za przelewy

Dostęp do rachunków przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

Aplikacja mobilną BSGO 

 Możliwość złożenia dyspozycji bez konieczności wychodzenia z domu

Warto wiedzieć :

 
 
 
 
Sposoby logowania oraz autoryzacji w Bankowości Detalicznej
KOD SMS       
Aplikacja BSGo

Logowanie 

1. Wprowadzamy numer identyfikacyjny (identyfikator)
2.Podczas pierwszego logowania wprowadzamy tymczasowe hasło otrzymane wiadomością SMS, a następnie przypisujemy własne. 
3. W trakcie kolejnych logowań wprowadzamy brakujace znaki z hasła (hasło maskowane)
4. Dodatkowo wprowadzamy otrzymany na telefon kod SMS

1. Wprowadzamy numer identyfikacyjny (identyfikator)
2. Wprowadzamy brakujace znaki z hasła (hasło maskowane)
3. System oczekuje na potwierdzenie logowania aplikacją BSGo
4. Wprowadzamy pin do aplikacji bądź wykorzystujemy czytnik lini papilarnych a następnie akceptujemy logowanie do systemu.

Autoryzacja przelewów

1. Pierwsza autoryzacja wywoła wysłanie za pośrednictwem SMS jednorazowego numeru PIN oraz wymusi jego zmianę
2. Kolejne autoryzacje będą wymagały wprowadzenia zdefiniowanego wcześniej PIN-u do podpisu oraz kodu SMS.
Pin powinien zawierać od 4 do 8 cyfr.

1. Akceptacja przelewu aplikacją BSGo po ówczesnym prowadzeniu pinu.

Załączniki:

Mechanizm Podzielonej Płatności – Split Payment

Doładowanie telefonu

Wykonanie przelewu

Pierwsze i kolejne logowanie

Logowanie i autoryzacja za pomocą aplikacji BSGo

Usługa przelewu natychmiastowego Express Elixir umożliwia przekazanie środków pieniężnych pomiędzy nadawcą a odbiorcą posiadającymi rachunki w bankach będących uczestnikami systemu rozliczeniowego Express Elixir w czasie rzeczywistym.

Kiedy warto korzystać z Express Elixir

To praktyczne rozwiązanie sprawdza  się  zawsze,  gdy  musisz  błyskawicznie  uregulować  należności  lub natychmiast wysłać komuś pieniądze. Środki trafiają na wskazany rachunek bankowy w kilka sekund od zatwierdzenia transakcji.
Dzięki systemowi przelewów natychmiastowych Express Elixir szybko i wygodnie przelejesz pieniądze z banku do banku w sytuacjach, gdy liczy się czas, np:

  • uregulowanie płatności za telefon, gaz czy inne usługi,
  • spłata raty kredytu czy karty kredytowej,
  • konieczność natychmiastowego zasilenia konta bankowego bliskiej osoby,
  • realizacja transakcji wymagających natychmiastowego przepływu środków.

Jak można zlecić przelew natychmiastowy Express Elixir?
w formie papierowej w placówce bankowej,
w formie elektronicznej, poprzez system bankowości elektronicznej.

Kto może korzystać z opcji realizacji przelewów przez Express Elixir?

Klienci indywidualni oraz klienci korporacyjni.

W jakich godzinach możemy realizować przelewy w systemie Express Elixir?

Realizacja przelewów jest możliwa jeśli przelew zostanie złożony w godzinach dostępności systemu rozliczeniowego Express Elixir w Banku Spółdzielczego w Jarosławiu  oraz w banku odbiorcy. Godziny dostępności dla klientów Naszego Banku: od poniedziałku do piątku o godzinie 00:00 do 18:00 oraz od 20:00 do 24:00, soboty w godzinach od 00:00 do 13:00 i od 16:00 do 24:00, w niedziele – od 00:00 do 24:00

Tabela dostępności banków w usłudze ExpressElixir znajduje się tutaj.

Ile kosztuje zlecenie przelewu natychmiastowego Express Elixir?

Opłata za przelew natychmiastowy Express Elixir poprzez Bankowość Internetową wynosi: 5zł

Opłata za przelew realizowany w placówce Banku wynosi: 10 zł

Maksymalna kwota pojedynczego przelewu to 100 000  zł.

Dyspozycja  przelewu natychmiastowego Express  Elixir  nie  może  być  złożona   z  przyszłą   datą  realizacji,  jak  również  na rachunki ZUS oraz na rachunki organów podatkowych (US).

Moje ID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. 

Pozwala na bezpieczną weryfikację  danych klienta za pomocą bankowości internetowej. Przekazanie danych każdorazowo wymaga akceptacji. Dzięki mojeID można wygodnie korzystać z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online. MojeIDto rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).

Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj:
https://obywatel.gov.pl/
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj:
https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

 

Pytania i odpowiedzi:

Co to jest mojeID?
MojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.
Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?
Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.

Jaką mam korzyść z używania mojeID?
Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.
Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

Czy korzystanie z mojeID jest płatne?
Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.

Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?
Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.

Szybkie płatności internetowe w Banku Spółdzielczym w Jarosławiu!

Usługa Paybynet działa w modelu „płatności linkiem” (pay-by-link). Klient płacąc za towary lub usługi w Internecie, wybiera płatność przez SGB/BPS i zostaje przekierowany do systemu bankowości elektronicznej. Po zalogowaniu widoczny jest wypełniony przelew, który wystarczy tylko zaakceptować, aby sfinalizować transakcję. Po zaakceptowaniu przelewu przez Klienta, sprzedawca od razu otrzymuje potwierdzenie i może zrealizować zamówienie.

Współpraca Banków Spółdzielczych z Grupy BPS z Krajową Izbą Rozliczeniową zapewnia Klientom stabilność i pewność transakcji realizowanych za pomocą Paybynet, a także dostęp do pozostałych największych platform płatności:

  • Przelewy24,
  • Transferuj.pl,
  • eService Online,
  • IAI Płatności,
  • Dotpay.pl.

Dzięki temu Klienci mają do swojej dyspozycji możliwość płacenia w tysiącach sklepów internetowych. Platforma organizacyjno-techniczna Paybynet została uznana przez Narodowy Bank Polski za system rozliczeniowy, co gwarantuje bezpieczeństwo tej formy płatności. KIR zapewnia też przejrzystość rozliczeń, ponieważ przelewy wykonywane są bezpośrednio z rachunku bankowego Klienta na rachunek bankowy sklepu lub urzędu.

Najczęściej zadawane pytania
Czym różni się usługa płatności online Paybynet od innych tego typu usług na rynku?
Podstawową różnicą jest sposób przekazywania środków pieniężnych od kupującego do sprzedawcy. Trafiają one wprost na rachunek bankowy sklepu lub urzędu, w pełnej wysokości
i w schemacie: „jedna płatność – jeden przelew”. Jeżeli Klient ma do zapłacenia prowizję za transakcję (takie prowizje pobierają urzędy za zamawiane usługi), to kwota prowizji jest czytelnie wyodrębniona.

Czy usługa płatności internetowych Paybynet jest bezpieczna?
Zdecydowanie tak. Operatorem usługi płatności online Paybynet jest Krajowa Izba Rozliczeniowa, dzięki której rocznie realizowanych jest 1,6 miliarda przelewów międzybankowych. Dodatkowo do wymiany danych dochodzi z wykorzystaniem podpisu elektronicznego oraz protokołu SSL, dającym pełne bezpieczeństwo realizowanych płatności.

Przy wyborze metody płatności, na liście banków, wybieramy „SGB/BPS”, a w kolejnym kroku „Bank Spółdzielczy w Jarosławiu”.

Jak dokonać szybkiej płatności

Aby zapłacić poprzez Paybaynet, na początku należy wybrać metodę płatności. Po wybraniu odpowiedniego okienka naciskamy potwierdź. Otrzymujemy informację zwrotną na temat transakcji. Po sprawdzeniu danych możemy złożyć zamówienie. Strona przekierowuje do wyboru Banku, gdzie z listy zaznaczamy

Następnie jesteśmy odsyłani do podsumowania płatności gdzie zaznaczamy „Banki Spółdzielcze” oraz klikamy dalej.

W kolejnym oknie wybieramy województwo Podkarpackie i Bank Spółdzielczy w Jarosławiu.

Strona przeniesie nas do witryny bankowej do której wymaganie jest logowanie.

Po zalogowaniu się wybieramy rachunek z którego chcemy dokonać płatności

Następnie finalizujemy transakcję wpisując kod autoryzacyjny. Po kliknięciu „AKCEPTUJ” strona zostanie automatycznie zamknięta, a transakcja zakończona.

Płatności PayByNet działają tylko w czasie dostępności rachunku bankowego, a więc taka operacja jak zamknięcie dnia w systemie bankowym (pon-pt: od ok. 18 do ok. 20, sobota od ok. 13:30 do ok. 15:30) uniemożliwia dokonanie płatności.

Więcej informacji na stronie www.paybynet.pl

Przedstawiamy Państwu nowy system bankowości internetowej CBP (Customer Banking Platform) przeznaczony dla Klientów Indywidualnych oraz Małych Firm. Dostęp do prezentowanego rozwiązania mają wszyscy nasi Klienci na podstawie dotychczas funkcjonujących środków dostępu.

Jest to innowacyjne rozwiązanie przygotowane z myślą o współczesnym Kliencie – dostosowujące się do jego indywidualnych potrzeb i preferencji.
System jest zbudowany w oparciu o rozwiązania zgodne z paradygmatem RWD (Responsive Web Design). Pozwala to na używanie tego samego systemu na urządzeniach typu smartfon, tablet oraz desktop. W zakładce „Filmy instruktażowe” prezentujemy Państwu w łatwo przyswajalnej formie sposób postępowania podczas używania kolejnych miniaplikacji składających się na system. Zachęcamy do zapoznania się z nowym systemem, gdyż w niedługim czasie otworzy on naszym Klientom nowe możliwości.

Zwracamy Państwa uwagę, na ważny element bezpieczeństwa, jakim jest certyfikat strony. W przypadku nowego systemu, certyfikat wydany jest przez firmę Unizeto Technologies S.A. dla Banku Spółdzielczego w Jarosławiu. Prosimy każdorazowo weryfikować poprawność strony logowania: https://bsjaroslaw.cui.pl/.

Dostęp do strony logowania otrzymamy klikajac w nagłówku strony głównej na link: „NOWA BANKOWOŚĆ”.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Zespołem Obsługi Informatycznej pod nr tel. 166216263 lub 166283208.

Poniżej zamieszczamy szczegółowe instrukcje oraz odnośniki do filmów prezentujących działanie miniaplikacji.

Aplikacja Wnioski
Aplikacja PRZELEWY
Aplikacja RACHUNKI
Aplikacja LOKATY
Aplikacja TERMINARZ
Aplikacja DOŁADOWANIA
Aplikacja KREDYTY
Koszyk przelewów
PRZEPŁYWY
Funkcja WIELOPODPIS

Załączniki:

Wnioski
Przelewy
Kredyty
Doładowania
Lokaty
Rachunki
Instrukcja Główna
Logowanie do systemu bankowości internetowej, autoryzacja kodami SMS – skrócona instrukcja
Instrukcja BSGo

Przydatne informacje

Bankomaty

Jak dbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy? Poznaj podstawowe zasady i aktualne metody oszustw.

Karta pod kontrolą

„Kartosfera” to system, który umożliwi Ci zarządzanie kartą płatniczą online. Szybko i bezpiecznie!

Utracone dokumenty

Utraciłeś dokumenty? Kartę płatniczą? Sprawdź gdzie je zastrzec, by uniknąć ich wykorzystania przez osoby trzecie.

Formularze do pobrania

formularze do pobrania

Tutaj można pobrać formularze związane
z obsługą rachunków osobistych.

przeniesienie rachunku

Przeniesienie rachunku

Chcesz przenieść konto do naszego Banku? Formalności załatwimy za Ciebie!

Bankomaty

Bankomaty

Sprawdź, gdzie wypłacisz gotówkę
bez prowizji.

Potrzebujesz pomocy w dopasowaniu oferty?

Skontaktuj się z nami. Nasi doradcy dobiorą najkorzystniejszą ofertę dopasowaną do Twoich indywidualnych potrzeb.
Skorzystaj z formularza i napisz do nas. Zadzwoń lub odwiedź jedną z naszych placówek.

Administratorem danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Jarosławiu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celach udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie z wykorzystaniem formularza kontaktowego. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych, w tym celach i przysługujących Ci prawach dostępne jest na stronie internetowej: www.bsjaroslaw.pl w zakładce RODO.

LOGOWANIE

Obsługa informatyczna:
pn. – pt. od 8:00 – 17:00
tel. 16 628 32 08,  tel. 695 002 358.

UWAGA

Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.10.2024 od godziny 20:00 do 06.10.2024 do godziny 12:00 odbędzie się planowana przerwa techniczna. W tym czasie dostęp do Bankowości Internetowej, aplikacji BSGo oraz powiązanych usług będzie ograniczony.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

UWAGA

Szanowni Państwo

Informujemy, że w dniu 05.04.2024r. od godziny 22:00 do godziny 16:00 dnia 06.04.2024r. w związku z pracami serwisowymi bankowość internetowa, aplikacja BSGo oraz usługi szybkich przelewów ExpressElixir, Paybynet i Blik nie będą dostępne. 
Dodatkowo w dniu 06.04.2024 usługa ExpressElixir oraz przelewów BLIK na telefon będzie niedostępna do godziny 00:00 

Za utrudnienia przepraszamy.