Aplikacja mobilna BSGo Junior

Nowoczesna bankowość w młodzieżowym wydaniu

Wybierz aplikacje dla nastolatków 13+

Aplikacja mobilna BSGo Junior -
bank, wszędzie gdzie potrzebujesz!

Wystarczą 3 kroki

1

Pobierz i zainstaluj aplikację BSGo na smartfonie.

2

Aktywuj i sparuj aplikację w bankowości internetowej.

3

Nadaj PIN i wybierz metodę autoryzacji (PIN lub biometria).

Zainstaluj aplikację BSGo Junior i zyskaj:

Wygodne i przyjazne narzędzie do samodzielnego bankowania

Pomoc w nauce oszczędzania

Kontrolę nad wydatkami i transakcjami nastolatka.

BSGo Junior to korzyści dla nastolatka...

Atrakcyjna apka BSGo Junior 
Możliwość zmiany motywu kolorystycznego i inne funkcje do mobilnego bankowania według własnych preferencji

Prośba o przelew
Rodzic otrzymuje ją SMS-em lub powiadomieniem PUSH.

Płatności Blik
Do płacenia w internecie i sklepie,
przelewów do znajomych oraz wypłat w bankomacie.

Oszczędzanie w Skarbonkach
Samodzielnie ustalone cele i odkładanie pieniędzy w wirtualnej skarbonce.

 

...i dla rodzica

Zarządzanie przez Panel Rodzica 
kontrola nad wydatkami i transakcjami dziecka. 

Błyskawiczne  przelewy
Akceptacja przygotowanych przez
system przelew dla dziecka.

Wspieranie dziecka w oszczędzaniu
W każdej chwili można zasilić skarbonkę dziecka.

Decyzja o kieszonkowym
W Panelu Rodzica możliwość ustalenia cyklu i wysokość przelewów.

Pobierz BSGo i zarządzaj bezpiecznie swoimi finansami

Najczęściej zadawane pytania

  • zobaczysz wydatki i transakcje dziecka;
  • zarządzisz środkami na rachunku dziecka (w jego imieniu);
  • przelejesz pieniądze na prośbę dziecka;
  • otrzymasz wiadomości push, jeżeli korzystasz z powiadomień w aplikacji;
  • ustawisz stałe przelewy kieszonkowego;
  • zmienisz limity lub zablokujesz kartę dziecka.
  • dostęp do rachunku, zarządzanie nim, wykonywanie przelewów;
  • oszczędzanie w Skarbonkach;
  • płatności BLIK;
  • prośby o przelew do rodzica;
  • doładowania telefonów;
  • zarządzanie kartą płatniczą;
  • powiadomienia PUSH;
  • Intuicyjne i wygodne użytkowanie;
  • bezpieczne logowanie odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy.

Na kilka tygodni przed 18. urodzinami pojawi się w Twojej bankowości oraz u rodzica informacja przypominająca o zmianach na Twoim koncie. Zmiana odbędzie się z zachowaniem następujących zasad:

  • Login i hasło do Twojej bankowości na komputerze pozostają te same.
  • Aplikacja mobilna BSGo nie będzie wymagać ponownego instalowania ani parowania. Korzystanie z niej oraz zatwierdzanie operacji PINem nie zmieni się.
  • Dotychczasowe opcje w aplikacji zostaną zachowane. Nie będzie tylko możliwości wysłania prośby o przelew do rodzica.
  • Automatycznie zmieni się wygląd aplikacji i serwisu internetowego. Pojawią się nowe opcje oferowane pełnoletnim klientom indywidualnym.
  • Jeśli masz stałe kieszonkowe i rodzic nie odwoła tego zlecenia, to nadal będziesz otrzymywać środki na swój rachunek.
  • Bank wyłączy jednak rodzicowi powiązanie z Twoim rachunkiem oraz zniesie miesięczny limit wydatków z rachunku wynikający z kwoty zwykłego zarządu.
  • Odwiedź placówkę, aby  okazać ważną legitymację szkoły wyższej, co pozwoli cieszyć się kontem bez opłat aż do 26 roku życia
  • Skontaktuj się z bankiem lub odwiedź placówkę, aby zarejestrować nowy dokument tożsamości. Możesz też sprawdzić ofertę dla dorosłych klientów. Dowiedz się, jakie będą obowiązywać opłaty za korzystanie z usług banku.
  • Jeśli rodzic lub zaufana osoba ma zachować dostęp do Twojego rachunku, podczas wizyty w banku udziel im pełnomocnictwa.
  • Przypilnuj, aby bank posiadał Twoje aktualne dane kontaktowe.

W menu wybierz „Przelewy”, a następnie przycisk „Wykonaj przelew”. Musisz znać: numer rachunku, imię i nazwisko odbiorcy. Podać kwotę oraz tytuł, czyli za co wysyłasz pieniądze. Przelew możesz zaplanować, ustawiając datę wykonania. Możesz również użyć wcześniej zdefiniowanych odbiorców i podać tylko kwotę oraz tytuł. Po wypełnieniu danych i zaakceptowaniu, system ze względów bezpieczeństwa poprosi o potwierdzenie (autoryzację) przelewu. Pamiętaj, jeśli wyślesz przelew, to nie masz już możliwości odwołania go. Zawsze dobrze sprawdź poprawność numeru i kwotę

Wybierz przycisk „Utwórz skarbonkę” na widżecie „Skarbonki”. W kolejnym kroku nadaj nazwę, wybierz obrazek, wskaż kwotę i czas oszczędzania. Wybierz sposób oszczędzania i kliknij przycisk Zaakceptuj. Następnie potwierdź założenie nowej skarbonki. To wszystko! Teraz Twoja bankowość będzie pilnować oszczędzania. Pamiętaj! Rodzic w swojej bankowości widzi, na co oszczędzasz.  Możesz go poprosić, aby czasem dorzucił coś od siebie.

Przydatne informacje

Bankomaty

Jak dbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy? Poznaj podstawowe zasady i aktualne metody oszustw.

Karta pod kontrolą

„Kartosfera” to system, który umożliwi Ci zarządzanie kartą płatniczą online. Szybko i bezpiecznie!

Utracone dokumenty

Utraciłeś dokumenty? Kartę płatniczą? Sprawdź gdzie je zastrzec, by uniknąć ich wykorzystania przez osoby trzecie.

Formularze do pobrania

formularze do pobrania

Tutaj można pobrać formularze związane
z obsługą rachunków osobistych.

przeniesienie rachunku

Przeniesienie rachunku

Chcesz przenieść konto do naszego Banku? Formalności załatwimy za Ciebie!

Bankomaty

Bankomaty

Sprawdź, gdzie wypłacisz gotówkę
bez prowizji.

Potrzebujesz pomocy w dopasowaniu oferty?

Skontaktuj się z nami. Nasi doradcy dobiorą najkorzystniejszą ofertę dopasowaną do Twoich indywidualnych potrzeb.
Skorzystaj z formularza i napisz do nas. Zadzwoń lub odwiedź jedną z naszych placówek.

Administratorem danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Jarosławiu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celach udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie z wykorzystaniem formularza kontaktowego. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych, w tym celach i przysługujących Ci prawach dostępne jest na stronie internetowej: www.bsjaroslaw.pl w zakładce RODO.

LOGOWANIE

Obsługa informatyczna:
pn. – pt. od 8:00 – 17:00
tel. 16 628 32 08,  tel. 695 002 358.

UWAGA

Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.10.2024 od godziny 20:00 do 06.10.2024 do godziny 12:00 odbędzie się planowana przerwa techniczna. W tym czasie dostęp do Bankowości Internetowej, aplikacji BSGo oraz powiązanych usług będzie ograniczony.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

UWAGA

Szanowni Państwo

Informujemy, że w dniu 05.04.2024r. od godziny 22:00 do godziny 16:00 dnia 06.04.2024r. w związku z pracami serwisowymi bankowość internetowa, aplikacja BSGo oraz usługi szybkich przelewów ExpressElixir, Paybynet i Blik nie będą dostępne. 
Dodatkowo w dniu 06.04.2024 usługa ExpressElixir oraz przelewów BLIK na telefon będzie niedostępna do godziny 00:00 

Za utrudnienia przepraszamy.