Nowa funkcjonalność w Bankowości Internetowej
Całodobowa funkcjonalność umożliwiająca blokowanie oraz resetowanie hasła do bankowości internetowej - VoiceBot
Strona główna » VoiceBot
Potrzebujesz zablokować lub odblokować dostęp do swojej bankowości?
Nic prostszego!
Asystent głosowy – VoiceBot umożliwia Klientom resetowanie hasła oraz blokowanie dostępu do bankowości elektronicznej. System automatycznie dzwoni do Klienta i przekazuje hasło w formie słownej.
Dzięki tej usłudze, Klienci mogą w dowolnym momencie zablokować dostęp lub wygenerować nowe hasło do bankowości internetowej, niezależnie od godzin pracy banku.
Zobacz jak odblokować dostęp do swojej bankowości
- Na stronie logowania wybierz opcję: Pomoc w logowaniu.
- Następnie wpisz swój login oraz wybierz przycisk: RESET HASŁA.
- Kliknij ODBLOKUJ DOSTĘP DO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ.
- System poprosi Cię o wpisanie numeru PESEL.
- Zostaniesz poproszony o dokonanie autoryzacji w aplikacji mobilnej BSGo lub za pomocą kodu PIN i SMS.
- Przy najbliższej próbie logowania zadzwoni do Ciebie VoiceBot, który przedstawi tymczasowe hasło.
- Po wpisaniu tymczasowego hasła, zostaniesz poproszony o nadanie swojego nowego hasła.
- Teraz już tylko ostateczna autoryzacja w aplikacji BSGo lub za pomocą kodu SMS i Gotowe!
Jeśli z jakiegoś powodu musisz zablokować dostęp, jest to również proste.
W interfejsie logowania wybierz opcję: ZABLOKOWANIE DOSTĘPU, po czym postępuj według wyświetlanych na ekranie instrukcji. Pamiętaj, że po dokonaniu blokady, nie będziesz miał możliwości dokonać odblokowania z poziomu bankowości internetowej.
Przydatne informacje
Karta pod kontrolą
„Kartosfera” to system, który umożliwi Ci zarządzanie kartą płatniczą online. Szybko i bezpiecznie!
Utracone dokumenty
Utraciłeś dokumenty? Kartę płatniczą? Sprawdź gdzie je zastrzec, by uniknąć ich wykorzystania przez osoby trzecie.
formularze do pobrania
Tutaj można pobrać formularze związane
z obsługą rachunków osobistych.
Przeniesienie rachunku
Chcesz przenieść konto do naszego Banku? Formalności załatwimy za Ciebie!
Potrzebujesz pomocy w dopasowaniu oferty?
Skontaktuj się z nami. Nasi doradcy dobiorą najkorzystniejszą ofertę dopasowaną do Twoich indywidualnych potrzeb.
Skorzystaj z formularza i napisz do nas. Zadzwoń lub odwiedź jedną z naszych placówek.
Administratorem danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Jarosławiu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celach udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie z wykorzystaniem formularza kontaktowego. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych, w tym celach i przysługujących Ci prawach dostępne jest na stronie internetowej: www.bsjaroslaw.pl w zakładce RODO.