Nowa funkcjonalność w Bankowości Internetowej

Całodobowa funkcjonalność umożliwiająca blokowanie oraz resetowanie hasła do bankowości internetowej - VoiceBot

chroń swoje dane

ogranicz zaufanie

Potrzebujesz zablokować lub odblokować dostęp do swojej bankowości?

Nic prostszego!

Asystent głosowy – VoiceBot umożliwia Klientom resetowanie hasła oraz blokowanie dostępu do bankowości elektronicznej. System automatycznie dzwoni do Klienta i przekazuje hasło w formie słownej. 
Dzięki tej usłudze, Klienci mogą w dowolnym momencie zablokować dostęp lub wygenerować nowe hasło do bankowości internetowej, niezależnie od godzin pracy banku.

Zobacz jak odblokować dostęp do swojej bankowości

  1. Na stronie logowania wybierz opcję: Pomoc w logowaniu.
  2. Następnie wpisz swój login oraz wybierz przycisk: RESET HASŁA.
  3. Kliknij ODBLOKUJ DOSTĘP DO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ.
  4. System poprosi Cię o wpisanie numeru PESEL.
  5. Zostaniesz poproszony o dokonanie autoryzacji w aplikacji mobilnej BSGo lub za pomocą kodu PIN i SMS.
  6. Przy najbliższej próbie logowania zadzwoni do Ciebie VoiceBot, który przedstawi tymczasowe hasło.
  7. Po wpisaniu tymczasowego hasła, zostaniesz poproszony o nadanie swojego nowego hasła.
  8. Teraz już tylko ostateczna autoryzacja w aplikacji BSGo lub za pomocą kodu SMS i Gotowe!

Jeśli z jakiegoś powodu musisz zablokować dostęp, jest to również proste.

W interfejsie logowania wybierz opcję: ZABLOKOWANIE DOSTĘPU, po czym postępuj według wyświetlanych na ekranie instrukcji. Pamiętaj, że po dokonaniu blokady, nie będziesz miał możliwości dokonać odblokowania z poziomu bankowości internetowej. 

Przydatne informacje

Bankomaty

Jak dbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy? Poznaj podstawowe zasady i aktualne metody oszustw.

Karta pod kontrolą

„Kartosfera” to system, który umożliwi Ci zarządzanie kartą płatniczą online. Szybko i bezpiecznie!

Utracone dokumenty

Utraciłeś dokumenty? Kartę płatniczą? Sprawdź gdzie je zastrzec, by uniknąć ich wykorzystania przez osoby trzecie.

formularze do pobrania

Tutaj można pobrać formularze związane
z obsługą rachunków osobistych.

Przeniesienie rachunku

Chcesz przenieść konto do naszego Banku? Formalności załatwimy za Ciebie!

Bankomaty

Sprawdź, gdzie wypłacisz gotówkę
bez prowizji.

Potrzebujesz pomocy w dopasowaniu oferty?

Skontaktuj się z nami. Nasi doradcy dobiorą najkorzystniejszą ofertę dopasowaną do Twoich indywidualnych potrzeb.
Skorzystaj z formularza i napisz do nas. Zadzwoń lub odwiedź jedną z naszych placówek.

Administratorem danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Jarosławiu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celach udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie z wykorzystaniem formularza kontaktowego. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych, w tym celach i przysługujących Ci prawach dostępne jest na stronie internetowej: www.bsjaroslaw.pl w zakładce RODO.

LOGOWANIE

Obsługa informatyczna:
pn. – pt. od 8:00 – 17:00
tel. 16 628 32 08,  tel. 695 002 358.

UWAGA

Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.10.2024 od godziny 20:00 do 06.10.2024 do godziny 12:00 odbędzie się planowana przerwa techniczna. W tym czasie dostęp do Bankowości Internetowej, aplikacji BSGo oraz powiązanych usług będzie ograniczony.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

UWAGA

Szanowni Państwo

Informujemy, że w dniu 05.04.2024r. od godziny 22:00 do godziny 16:00 dnia 06.04.2024r. w związku z pracami serwisowymi bankowość internetowa, aplikacja BSGo oraz usługi szybkich przelewów ExpressElixir, Paybynet i Blik nie będą dostępne. 
Dodatkowo w dniu 06.04.2024 usługa ExpressElixir oraz przelewów BLIK na telefon będzie niedostępna do godziny 00:00 

Za utrudnienia przepraszamy.