logo Bank Spółdzielczy w Jarosławiu

Przeniesienie rachunku

Przenieś rachunek do naszego banku, a my załatwimy wszystkie formalności!

Jak przenieść konto do Banku Spółdzielczego w Jarosławiu.

Przyjdź do placówki Banku. Nasi pracownicy pomogą wypełnić Ci  wniosek z upoważnieniem o przeniesienie usług płatniczych z Twojego dotychczasowego banku.

Weź ze sobą dowód osobisty.

Nasi pracownicy otworzą nowe konto i zadbają aby z dotychczasowego banku przenieść:

  • przelewy środków na konto od pracodawcy,
  • przenieść na nowe konto stałe zlecenia lub polecenia zapłaty,
  • zamknąć poprzednie konto.

Dotychczasowy bank na przekazanie informacji ma 5 dni roboczych od dnia otrzymania upoważnienia z wnioskiem.

Kiedy otrzymamy informacje podane w upoważnieniu i wniosku, ustanawiamy i realizujemy usługi płatnicze od daty, którą wskażesz.

LOGOWANIE

Obsługa informatyczna:
pn. – pt. od 8:00 – 17:00
tel. 16 628 32 08,  tel. 695 002 358.

UWAGA

Szanowni Państwo

Informujemy, że w dniu 09.12.2023 w godzinach 00:00 –  08:30 w związku z pracami serwisowymi po stronie administratorów bankowości internetowej,
aplikacja mobilna BSGo oraz bankowość elektroniczna będą niedostępne.
Przepraszamy za utrudnienia