Garmin Pay

Zakupy przy użyciu zegarka!

chroń swoje dane

ogranicz zaufanie

Garmin Pay - transakcje zbliżeniowe

Usługa Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.

Co to jest Garmin Pay?

Jak zacząć korzystać z Garmin Pay?

Krok 1

Chcesz zacząć korzystać z usługi – potrzebujesz zegarek Garmin wyposażony w moduł NFC. Nie posiadasz jeszcze zegarka Garmin? Wybierz model odpowiedni dla siebie.

Krok 2

Pobierz aplikację Garmin Connect™ na swój telefon – znajdziesz ją w sklepie Google Play i App Store.

Krok 3

Dodaj swoją kartę do zegarka. Sprawdź, jak szybko i wygodnie możesz to zrobić.

Krok 4

Gotowe! Teraz możesz płacić swoim zegarkiem jak kartą. Sprawdź instrukcję, jak płacić.

Jak dodać kartę do Garmin Pay?

Ustaw hasło

W aplikacji Garmin Connect™ wybierz opcję Garmin Pay, a następnie "Utwórz Portfel". Ustaw swoje 4-cyfrowe hasło do cyfrowego portfela

Dodaj kartę

Wybierz "Dodaj kartę" następnie uzupełnij pola o informacje znajdujące się na Twojej karcie i zaakceptuj oświadczenia

Wpisz kod z SMSa

Odbierz wiadomość SMS z kodem weryfikującym i wpisz go w odpowiednie miejsce w aplikacji

Płać zegarkiem

Gotowe! Teraz możesz płacić we wszystkich terminalach wyposażonych w obsługę płatności zbliżeniowych

Jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?

Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi:

Na zegarku wybierz portfel – naciśnij i przytrzymaj przycisk akcji/menu i wybierz ikonę portfela

Wpisz 4-cyfrowe hasło i przyłóż zegarek do terminala

To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.

Przydatne informacje

Które karty mogę dodać do Garmin Pay?

  • Wszystkie karty wydane w Grupie BPS (kredytowe i debetowe, Visa® i Mastercard®), z wyłączeniem naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.

Gdzie można płacić Garmin Pay?

  • Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo:

Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

  • Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Garmin Pay?

  • Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

  • Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

Aplikacja mobilna BSGo -
bank, wszędzie gdzie potrzebujesz!

BSGo

Dlaczego warto?

Łatwe oszczędzanie

Oszczędność czasu

Zarządzanie finansami

Wygodne płatności

Intuicyjne logowanie

Bezpieczeństwo

Przydatne informacje

Bankomaty

Jak dbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy? Poznaj podstawowe zasady i aktualne metody oszustw.

Karta pod kontrolą

„Kartosfera” to system, który umożliwi Ci zarządzanie kartą płatniczą online. Szybko i bezpiecznie!

Utracone dokumenty

Utraciłeś dokumenty? Kartę płatniczą? Sprawdź gdzie je zastrzec, by uniknąć ich wykorzystania przez osoby trzecie.

Formularze do pobrania

formularze do pobrania

Tutaj można pobrać formularze związane
z obsługą rachunków osobistych.

przeniesienie rachunku

Przeniesienie rachunku

Chcesz przenieść konto do naszego Banku? Formalności załatwimy za Ciebie!

Bankomaty

Bankomaty

Sprawdź, gdzie wypłacisz gotówkę
bez prowizji.

Potrzebujesz pomocy w dopasowaniu oferty?

Skontaktuj się z nami. Nasi doradcy dobiorą najkorzystniejszą ofertę dopasowaną do Twoich indywidualnych potrzeb.
Skorzystaj z formularza i napisz do nas. Zadzwoń lub odwiedź jedną z naszych placówek.

LOGOWANIE

Obsługa informatyczna:
pn. – pt. od 8:00 – 17:00
tel. 16 628 32 08,  tel. 695 002 358.

UWAGA

Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.10.2024 od godziny 20:00 do 06.10.2024 do godziny 12:00 odbędzie się planowana przerwa techniczna. W tym czasie dostęp do Bankowości Internetowej, aplikacji BSGo oraz powiązanych usług będzie ograniczony.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

UWAGA

Szanowni Państwo

Informujemy, że w dniu 05.04.2024r. od godziny 22:00 do godziny 16:00 dnia 06.04.2024r. w związku z pracami serwisowymi bankowość internetowa, aplikacja BSGo oraz usługi szybkich przelewów ExpressElixir, Paybynet i Blik nie będą dostępne. 
Dodatkowo w dniu 06.04.2024 usługa ExpressElixir oraz przelewów BLIK na telefon będzie niedostępna do godziny 00:00 

Za utrudnienia przepraszamy.