Bezpieczna Bankowość

Dbaj o swoje bezpieczeństwo

chroń swoje dane

ogranicz zaufanie

Bezpieczeństwo pieniędzy

Naszym priorytetem jest stale rozwijanie strategii zapewniających bezpieczeństwo danych i transakcji naszych klientów. Codziennie pracujemy nad doskonaleniem mechanizmów ochrony oraz edukacją w zakresie cyberbezpieczeństwa. Dbamy o to, aby bank poprzez regularne przeglądy, monitorował i ulepszał systemy związane z bezpieczeństwem bankowości internetowej. Audyty przeprowadzane przez niezależne instytucje, zapewniają że nasza platforma bankowości elektronicznej spełnia standardy bezpieczeństwa.

dwustopniowe uwierzytelnianie

Bezpieczne formy logowanie

Historia logowań i operacji

Historia logowań mobilnych

System powiadomień

Monitorowanie transakcji

Jak zadbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy i chronić się przed oszustwami?

Z tej strony dowiesz się jak ochronić się przed:

  • Oszustwem na kupującego/sprzedającego
  • Jak zweryfikować niebezpieczne linki przesyłane SMS (PGE)
  • Fałszywymi wiadomościami e-mail, złośliwymi załącznikami
  • Podszywaniem się pod pracownika Banku (Vishing)
  • Oszustwami za pośrednictwem BLIKA
  • Czym są bezpieczne inwestycje w kryptowaluty
  • Jak zadbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy
  • Czym jest zabezpieczenie IP Intelligence

Pamiętaj! Istotnym aspektem zapewnienia bezpieczeństwa jest odpowiednie konfigurowanie oraz regularna aktualizacja zabezpieczeń urządzeń wykorzystywanych do połączeń z bankiem.

Najpopularniejsze oszustwa

Podszywanie się pod pracownika Banku (spoofing)

Spoofing to rodzaj ataku, w którym przestępcy podszywają się pod banki w celu wyłudzenia od swoich ofiar danych lub pieniędzy.

Oszustwa za pośrednictwem BLIKA

Oszuści mogą prosić o podanie kodu BLIK – nigdy go nie udostępniaj!

Inwestycje w kryptowaluty

Przestępcy nakłaniają potencjalnych pokrzywdzonych do zainwestowania pieniędzy.

Oszustwo na kupującego/sprzedającego

Sprzedajesz coś poprzez stronę OLX lub
inny portal aukcyjny? Uważaj! Oszuści
nie próżnują i wymyślają nowe sposoby na zdobycie Twoich pieniędzy.

Niebezpieczne linki przesyłane SMS (PGE)

Uważaj na podejrzane smsy i e-maile, w których oszuści podszywający się pod markę PGE.

Fałszywe wiadomości e-mail, złośliwe załączniki

Phishing to metoda, która polega na wysyłaniu fałszywych e-maili lub SMS-ów.

Jak zadbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy?

Korzystając z bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej zawsze przestrzegaj podstawowych zasad bezpieczeństwa.

Zabezpieczenie IP Intelligence

W bankowości internetowej wdrożona została usługa podnoszącą poziom ochrony Klientów przed nieuprawnionym dostępem do ich rachunków bankowych.

Przydatne informacje

Bankomaty

Jak dbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy? Poznaj podstawowe zasady i aktualne metody oszustw.

Karta pod kontrolą

„Kartosfera” to system, który umożliwi Ci zarządzanie kartą płatniczą online. Szybko i bezpiecznie!

Utracone dokumenty

Utraciłeś dokumenty? Kartę płatniczą? Sprawdź gdzie je zastrzec, by uniknąć ich wykorzystania przez osoby trzecie.

Formularze do pobrania

formularze do pobrania

Tutaj można pobrać formularze związane
z obsługą rachunków osobistych.

przeniesienie rachunku

Przeniesienie rachunku

Chcesz przenieść konto do naszego Banku? Formalności załatwimy za Ciebie!

Bankomaty

Bankomaty

Sprawdź, gdzie wypłacisz gotówkę
bez prowizji.

Potrzebujesz pomocy w dopasowaniu oferty?

Skontaktuj się z nami. Nasi doradcy dobiorą najkorzystniejszą ofertę dopasowaną do Twoich indywidualnych potrzeb.
Skorzystaj z formularza i napisz do nas. Zadzwoń lub odwiedź jedną z naszych placówek.

Administratorem danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Jarosławiu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celach udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie z wykorzystaniem formularza kontaktowego. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych, w tym celach i przysługujących Ci prawach dostępne jest na stronie internetowej: www.bsjaroslaw.pl w zakładce RODO.

LOGOWANIE

Obsługa informatyczna:
pn. – pt. od 8:00 – 17:00
tel. 16 628 32 08,  tel. 695 002 358.

UWAGA

Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.10.2024 od godziny 20:00 do 06.10.2024 do godziny 12:00 odbędzie się planowana przerwa techniczna. W tym czasie dostęp do Bankowości Internetowej, aplikacji BSGo oraz powiązanych usług będzie ograniczony.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

UWAGA

Szanowni Państwo

Informujemy, że w dniu 05.04.2024r. od godziny 22:00 do godziny 16:00 dnia 06.04.2024r. w związku z pracami serwisowymi bankowość internetowa, aplikacja BSGo oraz usługi szybkich przelewów ExpressElixir, Paybynet i Blik nie będą dostępne. 
Dodatkowo w dniu 06.04.2024 usługa ExpressElixir oraz przelewów BLIK na telefon będzie niedostępna do godziny 00:00 

Za utrudnienia przepraszamy.