13 listopada 2024 aktualności

Przerwa serwisowa 16/17.11.2024

Szanowni Klienci

Uprzejmie informujemy, że w dniu 17.11.2024 w godzinach 4:00 – 7:00 z uwagi na konieczność wykonania prac konserwacyjnych wystąpi planowana przerwa techniczna. Podczas przerwy wystąpią utrudnienia w dostępie do usług ExpressElixir, płatności PayByNet oraz Blik, natomiast wpłaty wykonywane w bankomatach BS w Jarosławiu i doładowania telefonów będą realizowane z opóźnieniem (po zakończeniu prac).

Przepraszamy za utrudnienia.

 

LOGOWANIE

Obsługa informatyczna:
pn. – pt. od 8:00 – 17:00
tel. 16 628 32 08,  tel. 695 002 358.

UWAGA

Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.10.2024 od godziny 20:00 do 06.10.2024 do godziny 12:00 odbędzie się planowana przerwa techniczna. W tym czasie dostęp do Bankowości Internetowej, aplikacji BSGo oraz powiązanych usług będzie ograniczony.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

UWAGA

Szanowni Państwo

Informujemy, że w dniu 05.04.2024r. od godziny 22:00 do godziny 16:00 dnia 06.04.2024r. w związku z pracami serwisowymi bankowość internetowa, aplikacja BSGo oraz usługi szybkich przelewów ExpressElixir, Paybynet i Blik nie będą dostępne. 
Dodatkowo w dniu 06.04.2024 usługa ExpressElixir oraz przelewów BLIK na telefon będzie niedostępna do godziny 00:00 

Za utrudnienia przepraszamy.