Przeniesienie rachunku

Przenieś rachunek do naszego banku, a my załatwimy wszystkie formalności!

Jak przenieść konto do Banku Spółdzielczego w Jarosławiu.

Przyjdź do placówki Banku. Nasi pracownicy pomogą wypełnić Ci  wniosek z upoważnieniem o przeniesienie usług płatniczych z Twojego dotychczasowego banku.

Weź ze sobą dowód osobisty.

Nasi pracownicy otworzą nowe konto i zadbają aby z dotychczasowego banku przenieść:

  • przelewy środków na konto od pracodawcy,
  • przenieść na nowe konto stałe zlecenia lub polecenia zapłaty,
  • zamknąć poprzednie konto.

Dotychczasowy bank na przekazanie informacji ma 5 dni roboczych od dnia otrzymania upoważnienia z wnioskiem.

Kiedy otrzymamy informacje podane w upoważnieniu i wniosku, ustanawiamy i realizujemy usługi płatnicze od daty, którą wskażesz.

LOGOWANIE

Obsługa informatyczna:
pn. – pt. od 8:00 – 17:00
tel. 16 628 32 08,  tel. 695 002 358.

UWAGA

Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.10.2024 od godziny 20:00 do 06.10.2024 do godziny 12:00 odbędzie się planowana przerwa techniczna. W tym czasie dostęp do Bankowości Internetowej, aplikacji BSGo oraz powiązanych usług będzie ograniczony.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

UWAGA

Szanowni Państwo

Informujemy, że w dniu 05.04.2024r. od godziny 22:00 do godziny 16:00 dnia 06.04.2024r. w związku z pracami serwisowymi bankowość internetowa, aplikacja BSGo oraz usługi szybkich przelewów ExpressElixir, Paybynet i Blik nie będą dostępne. 
Dodatkowo w dniu 06.04.2024 usługa ExpressElixir oraz przelewów BLIK na telefon będzie niedostępna do godziny 00:00 

Za utrudnienia przepraszamy.