Przekazy Western Union

Niezawodność

Szybkość

Wygoda

Bank Spółdzielczy w Jarosławiu posiada w swojej ofercie bardzo szybki, łatwy i dogodny sposób na przesyłanie pieniędzy za pośrednictwem WESTERN UNION, w ramach międzynarodowej sieci placówek.

 

Niezawodność

Każdego roku miliony ludzi korzystają z usług firmy Western Union w zakresie przekazów pieniężnych dla swoich bliskich w kraju, dla podróżnych w nagłych wypadkach lub w celu zabezpieczenia sprawnej działalności firm i przedsiębiorstw. Każdy przekaz pieniężny jest zabezpieczony przez światowej klasy komputerowy system bezpieczeństwa i może być zidentyfikowany za pomocą unikalnego numeru kontrolnego transakcji (MTCN) jak również specjalnego hasła wybranego przez Klienta.

 

Szybkość

Pieniądze można otrzymać dosłownie w kilkanaście minut po ich wysłaniu. Western Union stosuje zaawansowaną technologię elektroniczną, która umożliwia natychmiastowe wypłacenie pieniędzy w ponad 190 państwach.

 

Wygoda

Przedstawicielstwa Western Union znajdują się tam, gdzie są najbardziej potrzebne, tj.: w bankach, placówkach pocztowych, aptekach, dużych sklepach spożywczych, na stacjach kolejowych, lotniskach oraz w innych miejscach. Przedstawicielstwami Western Union są także wszystkie Oddziały i Filie Banku Spółdzielczego w Jarosławiu. Sieć 100 000 przedstawicielstw Western Union jest największą na świecie siecią przekazów pieniężnych.

 

Wysyłanie pieniędzy

Aby wysłać pieniądze wystarczy zgłosić się do centrali Banku, bądź któregoś z jego Oddziałów lub Filii, albo też do jakiejkolwiek innej agencji Western Union, wypełnić formularz „WPŁATA” oraz wpłacić kwotę przekazu i uiścić odpowiednią opłatę. Na formularzu powinny się znaleźć odpowiednie dane:

  • Kwota przekazu,
  • Imię i Nazwisko Adresata,
  • Imię i Nazwisko Nadawcy,
  • Kraj przeznaczenia.

Po otrzymaniu Numeru Kontrolnego Transmisji (MTCN) od operatora – Nadawca sam powiadamia Adresata, np. telefonicznie o dokonaniu przekazu. Pieniądze będą dostępne w dowolnej agencji Western Union w ciągu kilkunastu minut od momentu nadania przekazu.

 

Otrzymanie pieniędzy

Po otrzymaniu powiadomienia od Nadawcy przekazu o dokonaniu przekazu w sieci Western Union należy zgłosić się do któregoś z Oddziałów czy Filii Banku lub do jakiejkolwiek innej agencji Western Union, wypełnić formularz „WYPŁATA” oraz przedłożyć dowód tożsamości.

Na formularzu powinny znazeźć się następujące dane:

  • Imię i nazwisko Adresata,
  • Imię i nazwisko Nadawcy,
  • Numer telefonu Nadawcy,
  • Spodziewana kwota przekazu,
  • Miejsce nadania przekazu.

Wypłata przekazu może nastąpić w PLN, USD oraz EUR.

LOGOWANIE

Obsługa informatyczna:
pn. – pt. od 8:00 – 17:00
tel. 16 628 32 08,  tel. 695 002 358.

UWAGA

Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.10.2024 od godziny 20:00 do 06.10.2024 do godziny 12:00 odbędzie się planowana przerwa techniczna. W tym czasie dostęp do Bankowości Internetowej, aplikacji BSGo oraz powiązanych usług będzie ograniczony.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

UWAGA

Szanowni Państwo

Informujemy, że w dniu 05.04.2024r. od godziny 22:00 do godziny 16:00 dnia 06.04.2024r. w związku z pracami serwisowymi bankowość internetowa, aplikacja BSGo oraz usługi szybkich przelewów ExpressElixir, Paybynet i Blik nie będą dostępne. 
Dodatkowo w dniu 06.04.2024 usługa ExpressElixir oraz przelewów BLIK na telefon będzie niedostępna do godziny 00:00 

Za utrudnienia przepraszamy.