BLIK

Korzystaj z wygodnych płatności!

chroń swoje dane

ogranicz zaufanie

BLIK - Płatności Mobilne

Korzystaj z wygodnych płatności BLIKIEM! Płać za zakupy w sklepach stacjonarnych i w internecie, wypłacaj szybko i bezpiecznie bez użycia karty płatniczej, rób przelewy natychmiastowe bez podawania numeru rachunku. Wystarczy tylko Twój telefon z zainstalowaną aplikacją BSGO.

Nie masz jeszcze aplikacji BSGo? Zainstaluj ją na swoim telefonie?

Co zyskujesz z płatnościami BLIK?

Szybkość

Wystarczy wprowadzić kod, następnie potwierdzić i GOTOWE

Bezpieczeństwo

BLIK działa bezpiecznie w aplikacji BSGo

Wygoda

Wystarczy smartfon z dostępem do internetu.

Dzięki usłudze BLIK możesz...

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych
  • wypłacać gotówkę w bankomatach
  • dokonać przelewu na telefon
  • prośba o przelew (wkrótce dostępna)

Jak aktywować BLIKA?

Zaloguj się do aplikacji mobilnej BSGo i w dolnym pasku zakładek wybierz przycisk BLIK

Zapoznaj się i zaakceptuj Regulamin a następnie naciśnij suwak aktywacji usługi BLIK

Gotowe!
Zacznij korzystać z BLIKA!

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

  1. W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do aplikacji mobilnej BSGo wybierając w prawym górnym rogu przycisk

 
 Ustawienia > Ustawienia BLIK > Limity BLIK

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

 domyślnymaksymalny Limit ilościowy
Wypłata gotówki1 000 zł10 000 zł5 sztuk
Płatności w sklepach1 000 zł10 000 zł5 sztuk
Płatności w Internecie1 000 zł10 000 zł5 sztuk
Przelew na numer telefonu5001000 zł5 sztuk
  • maksymalna kwota jednorazowego przelewu Blik wynosi 1000 zł

Jak korzystać z płatności Blik?

Otwórz aplikację BSGo i wybierz ikonę BLIK (również bez logowania)

Otrzymasz 6-cyfrowy kod - wpisz go w sklepie internetowym, terminalu płatniczym lub bankomacie

Zatwierdź transakcję w aplikacji

Jak korzystać z przelewów na telefon?

Otwórz aplikację BSGO i wybierz ikonę BLIK

Wybierz "Przelew na telefon"

Wybierz kontakt oznaczony logo blik lub samodzielnie wpisz numer telefonu odbiorcy

Zatwierdź przelew PIN-em

W jakiej sytuacji BLIK nie wymaga potwierdzenia kodem PIN?

Jeżeli transakcja jest zlecona w trybie Szybkiej Płatności (z ekranu logowania) oraz są spełnione poniższe warunki:

  • jest to transakcja POS (płatność w sklepie w terminalu POS)
  • kwota autoryzacji nie przekracza maksymalnej kwoty pojedynczej transakcji definiowanej przez BANK, do której użytkownik może zrealizować Szybką Płatność w sklepie bez użycia PIN (domyślna wartość to 50 PLN)
  • liczba szybkich płatności w POS wykonanych bez potwierdzenia PIN-em od ostatniego udanego logowania lub zatwierdzenia transakcji z użyciem PINU-u nie przekracza 5

 

Jeżeli transakcja jest zlecona w trybie Zwykłej Płatności ( po zalogowaniu do aplikacji mobilnej) i kwota autoryzacji nie przekracza maksymalnej kwoty pojedynczej transakcji zdefiniowanej przez Bank, do której użytkownik może zrealizować Zwykłą Płatność bez użycia PIN
W pozostałych przypadkach niewymienionych poniżej, akceptacja dyspozycji BLIK wymaga potwierdzenia Kodem PIN.

Czy mogę ustawić rachunek do realizacji płatności BLIK?

Użytkownik ma możliwość zmiany rachunku, który został domyślnie przypisany w momencie włączenia usługi BLIK.

  • Zaloguj się do aplikacji BSGo;
  • W sekcji Więcej przejdź do Ustawienia; wybierz Ustawienia BLIK.
  • W sekcji Źródło środków należy wybrać wiersz rachunku.

Usługa Blik jest aktywna 24/7 z kilkuminutowymi przerwami  w trakcie procesów zamknięcia dnia w Banku
(pon-pt: od 18 ok. 19, sobota od ok. 13:30 do ok. 15:30) lub w ogłaszanych wcześniej przerwach serwisowych.

Załączniki:

Regulamin usługi BLIK od 02-05-2022r
Instrukcja aktywacji usługi Blik

Aplikacja mobilna BSGo -
bank, wszędzie gdzie potrzebujesz!

BSGo

Dlaczego warto?

Łatwe oszczędzanie

Oszczędność czasu

Zarządzanie finansami

Wygodne płatności

Intuicyjne logowanie

Bezpieczeństwo

Przydatne informacje

Bankomaty

Jak dbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy? Poznaj podstawowe zasady i aktualne metody oszustw.

Karta pod kontrolą

„Kartosfera” to system, który umożliwi Ci zarządzanie kartą płatniczą online. Szybko i bezpiecznie!

Utracone dokumenty

Utraciłeś dokumenty? Kartę płatniczą? Sprawdź gdzie je zastrzec, by uniknąć ich wykorzystania przez osoby trzecie.

Formularze do pobrania

formularze do pobrania

Tutaj można pobrać formularze związane
z obsługą rachunków osobistych.

przeniesienie rachunku

Przeniesienie rachunku

Chcesz przenieść konto do naszego Banku? Formalności załatwimy za Ciebie!

Bankomaty

Bankomaty

Sprawdź, gdzie wypłacisz gotówkę
bez prowizji.

Potrzebujesz pomocy w dopasowaniu oferty?

Skontaktuj się z nami. Nasi doradcy dobiorą najkorzystniejszą ofertę dopasowaną do Twoich indywidualnych potrzeb.
Skorzystaj z formularza i napisz do nas. Zadzwoń lub odwiedź jedną z naszych placówek.

LOGOWANIE

Obsługa informatyczna:
pn. – pt. od 8:00 – 17:00
tel. 16 628 32 08,  tel. 695 002 358.

UWAGA

Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.10.2024 od godziny 20:00 do 06.10.2024 do godziny 12:00 odbędzie się planowana przerwa techniczna. W tym czasie dostęp do Bankowości Internetowej, aplikacji BSGo oraz powiązanych usług będzie ograniczony.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

UWAGA

Szanowni Państwo

Informujemy, że w dniu 05.04.2024r. od godziny 22:00 do godziny 16:00 dnia 06.04.2024r. w związku z pracami serwisowymi bankowość internetowa, aplikacja BSGo oraz usługi szybkich przelewów ExpressElixir, Paybynet i Blik nie będą dostępne. 
Dodatkowo w dniu 06.04.2024 usługa ExpressElixir oraz przelewów BLIK na telefon będzie niedostępna do godziny 00:00 

Za utrudnienia przepraszamy.