Zabezpieczenie IP Intelligence

Problem z otwarciem strony logowania?

Bank Spółdzielczy w Jarosławiu informuje, że w bankowości internetowej wdrożona została usługa podnoszącą poziom ochrony Klientów przed nieuprawnionym dostępem do ich rachunków bankowych. Usługa została zrealizowana w oparciu o najnowsze rozwiązania klasy IP Intelligence umożliwiające weryfikację reputacji adresów IP w czasie rzeczywistym. Baza wiedzy systemu jest aktualizowana co 5 minut o najnowsze dostępne informacje.
W przypadku oceny adresu IP, z którego następuje próba logowania do CUI, jako źródła potencjalnego zagrożenia dla bezpieczeństwa bankowości internetowej system uniemożliwia zalogowanie. Osobie podejmującej próbę logowania wyświetlany jest wówczas komunikat:

Jak większość rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo może ono wprowadzać również pewne niedogodności dla Klientów. Dotyczy to przypadków gdy nieświadomie logują się wykorzystując skompromitowane adresy IP. Przyczyny blokowania adresu IP można zweryfikować pod adresem: http://www.brightcloud.com/tools/url-ip-lookup.php. Własny numer IP można odczytać wchodząc za pomocą przegladarki internetowej np. na stronę o adresie: http://jakiemamip.pl.

Zabezpieczenie IP Intelligence uniemożliwia logowanie do bankowości internetowej z numerów IP, które oznaczone zostały jako potencjalnie niebezpieczne. Podnosi to poziom bezpieczeństwa usługi.

Dzięki zastosowanemu rozwiązaniu zdecydowanie wzrasta odporność usługi bankowości internetowej i mobilnej na zaniedbania po stronie użytkownika. Jest ono również zgodne z zaleceniami Komisji Nadzoru Finansowego zawartymi w rekomendacji 10 „Rekomendacja dotycząca bezpieczeństwa transakcji płatniczych wykonywanych w Internecie przez banki, krajowe instytucje płatnicze, krajowe instytucje pieniądza elektronicznego i spółdzielcze kasy oszczędnościowo- kredytowe” .

W przypadku pytań prosimy o telefoniczny (nr tel. 16 6216263 w godz. od 8:00 do 17:00 w dni robocze) lub osobisty kontakt z bankiem.

LOGOWANIE

Obsługa informatyczna:
pn. – pt. od 8:00 – 17:00
tel. 16 628 32 08,  tel. 695 002 358.

UWAGA

Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.10.2024 od godziny 20:00 do 06.10.2024 do godziny 12:00 odbędzie się planowana przerwa techniczna. W tym czasie dostęp do Bankowości Internetowej, aplikacji BSGo oraz powiązanych usług będzie ograniczony.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

UWAGA

Szanowni Państwo

Informujemy, że w dniu 05.04.2024r. od godziny 22:00 do godziny 16:00 dnia 06.04.2024r. w związku z pracami serwisowymi bankowość internetowa, aplikacja BSGo oraz usługi szybkich przelewów ExpressElixir, Paybynet i Blik nie będą dostępne. 
Dodatkowo w dniu 06.04.2024 usługa ExpressElixir oraz przelewów BLIK na telefon będzie niedostępna do godziny 00:00 

Za utrudnienia przepraszamy.