1) potwierdzania transakcji internetowych, polegającego na podaniu przez Posiadacza rachunku / Użytkownika karty Hasła 3D Secure (Visa- pod nazwą Verified by Visa; MasterCard- pod nazwą MasterCard SecureCode) otrzymanego na zdefiniowany w Banku numer telefonu komórkowego (u akceptantów oferujących korzystanie z tego typu zabezpieczenia);
2) ustawienia limitu dla transakcji internetowych, który domyślnie dla każdej karty jest wyzerowany.W celu odblokowania płatności w Internecie, Posiadacz rachunku zobowiązany jest ustalić wysokość limitu transakcji internetowych dla wszystkich kart wydanych do rachunku bankowego za pośrednictwem Infolinii Banku lub bezpośrednio w placówce tut. Banku
3) ustawienia drugiego czynnika uwierzytelnienia 3D Secure w postaci Kodu PIN do transakcji internetowych.
W przypadku braku PINu dla transakcji internetowych Klient otrzymuje następujący komunikat:
PIN do transakcji internetowych Klient ustala w systemie Kartosfera jednorazowo dla wszystkich kart już posiadanych oraz wydanych w przyszłości.
W celu zarejestrowania się w portalu kartowym należy:
a) wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl ;
b) podać numer PESEL – dla rezydentów, a w przypadku nierezydentów (obcokrajowców) prosimy o kontakt z Infolinią Banku w celu ustalenia indywidualnego numeru identyfikacyjnego;
c) wpisać otrzymane na numer telefonu komórkowego hasło do pierwszego zalogowania się w portalu kartowym.
d) zdefiniować własne hasło do logowania (wykorzystywane również podczas kolejnych logowań).
Za pośrednictwem Portalu kartowego mogą Państwo dokonać następujących czynności: zmienić kod PIN, zastrzegać kartę, zmienić numer telefonu dla zabezpieczenia 3D Secure, ustalić/zmienić kod PIN do transakcji internetowych, przeglądnąć historię operacji kartowych, dodać odbiorcę płatności do „białej listy”. O dodaniu kolejnych funkcjonalności w portalu będziemy Państwa informować na bieżąco na stronie internetowej www.bsjaroslaw.pl
Krok1: zaloguj się do portalu Kartosfera na stronie https://www.kartosfera.pl/ lub korzystając z linku dostępnego na stronie banku:
W przypadku wątpliwości związanych z działaniem portalu skorzystaj z Podręcznika Użytkownika znajdującego się na stronie logowania:
Krok 2: po zalogowaniu przejdź do zakładki „3D Secure”
W tej części ustanowisz kod PIN do transakcji internetowych wykonywanych przy użyciu karty płatniczej. Kod PIN do transakcji internetowych nadajesz raz, obowiązuje on dla wszystkich Twoich kart. Kod PIN do transakcji internetowych możesz zmienić w dowolnym momencie.
Krok 3: wprowadź i potwierdź ustalenie PIN
Aby nadać PIN wprowadź wybrany przez siebie 4-cyforwy kod PIN. Jeśli wpiszesz więcej niż 4 znaki lub użyjesz liter, wyświetlony zostanie komunikat o błędzie.
Po wprowadzeniu poprawnego kodu PIN w formacie: 4 cyfrowym naciśnij przycisk „Akceptuj”. Otrzymasz hasło SMS (na numer telefonu podany do kontaktu z Bankiem), które należy wprowadzić na kolejnym ekranie.
System wyświetli komunikat powodzenia:
Krok 4: realizuj transakcje internetowe kartą
Uwaga! Podczas transakcji internetowych zabezpieczonych 3D Secure, będziesz proszony w pierwszej kolejności o podanie kodu PIN, a po jego poprawnym wprowadzeniu, SMS-em otrzymasz jednorazowe hasło 3D Secure.
Po dokonaniu zakupów w sklepie internetowym i podaniu wymaganych danych karty wywołane zostanie uwierzytelnienie przy użyciu usługi 3D Secure, składające się z:
I gotowe!
W razie jakichkolwiek pytań chętnie pomogą konsultanci Infolinii Banku pod numerem 801 321 456 lub 862 155 000 lub informatycy w tut. Banku pod numerem 16 621 62 63.
Łatwy dostęp do pieniędzy na Twoim koncie. Płacisz w sklepie i internecie, wypłacasz, kiedy potrzebujesz.
Łatwy dostęp do pieniędzy na Twoim koncie. Płacisz w sklepie i internecie, wypłacasz, kiedy potrzebujesz.
Bank zawsze pod ręką! Bezpiecznie i komfortowo zarządzaj rachunkami z poziomu telefonu.
Nie musisz znać numeru konta odbiorcy – wystarczy numer telefonu, łatwo rozliczasz się ze znajomymi, do 500 zł jednorazowo.
Wszystko pod kontrolą.
Masz kontrolę nad wydatkami, a w razie czego zostaje Ci jeszcze prośba o przelew 😉
Oszczędzanie to przyjemność
Nic nie daje większej satysfakcji niż odkładanie na coś, czego naprawdę się pragnie! Może to być nowa para butów, telefon, ciekawy kurs, a może wyjazd na wakacje z przyjaciółmi? A może po prostu odkładanie na codzienne przyjemności, jak wspólne wyjścia czy składki na prezent urodzinowy?
W aplikacji mobilnej BSGo masz możliwość tworzenia celów oszczędnościowych – wystarczy, że ustawisz cel, dodasz motywujące zdjęcie i zdecydujesz, kiedy chcesz zebrać odpowiednią kwotę. A aplikacja podpowie, jaką kwotę musisz odkładać, by spełnić swoje marzenie. Jeśli preferujesz wygodę, ustaw stałe zlecenie, a pieniądze będą automatycznie trafiać na Twój cel co miesiąc.
Podczas zakupów, zarówno w sklepach, jak i online, możesz zaokrąglić wydatki, a nadwyżka trafi na konto oszczędnościowe. Zaskoczysz się, jak dużo możesz zaoszczędzić, robiąc zakupy! Dodatkowo, nie zapomnij skorzystać ze zniżek w popularnych sklepach.
Płać w sposób, który ci odpowiada
To nie tylko o nowoczesnych metodach płatności z konta, chodzi także o to, jak dostosować je do swoich potrzeb.
Warto spersonalizować konto – nadać mu unikalną nazwę, ustawić limity oraz inne preferencje, takie jak możliwość zobaczenia salda przed zalogowaniem do aplikacji czy szybki dostęp do funkcji, z których najczęściej korzystasz, na przykład BLIKA czy ekspresowego przelewu między swoimi kontami.
Zapłać BLIKIEM, telefonem, zegarkiem lub kartą powiązaną z kontem – za którą nie ponosisz żadnych kosztów, nawet jeśli nie korzystasz z niej na co dzień.
Brak środków na koncie?
W takim przypadku wystarczy prośba o przelew na telefon BLIK. Dziecko może wysłać zapytanie na numer rodzica, a po potwierdzeniu przelewu przez odbiorcę pieniądze natychmiast trafią na konto. Warto też, by rodzic ustawił stałe zlecenie przelewu na konto dziecka, by nie martwić się o kieszonkowe.
To naprawdę łatwe!
Cele oszczędnościowe
Łatwiej uczyć się odkładania pieniędzy, gdy ma się na oku fajny cel.
Dziecko ustala, na co i do kiedy chce zaoszczędzić. I może wpłacać na cel ze swojego konta oszczędnościowego.
Wie, ile ma pieniędzy
Ma kontrolę nad wydatkami, a w razie czego zostaje mu jeszcze Prośba o pieniądze 😉
Dostaje Kieszonkowe
To przydatna funkcja w BSGo. Ustawiasz wysokość przelewu i datę realizacji, a dziecko dostaje powiadomienia, gdy pieniądze zasilą konto.
Przelewy BLIK są dostępne tylko w aplikacji. Dziecko może otrzymywać przelewy na swoje konto, a jeśli chce wysłać przelew, rodzic musi zaakceptować taką prośbę.
Jak to działa?