Płatności kartą
w internecie

Od początku roku 2021 realizacja transakcji internetowych kartą płatniczą może wymagać w zależności od akceptanta następujących zabezpieczeń:

1)  potwierdzania transakcji internetowych, polegającego na podaniu przez Posiadacza rachunku / Użytkownika karty Hasła 3D Secure (Visa- pod nazwą Verified by Visa; MasterCard- pod nazwą MasterCard SecureCode) otrzymanego na zdefiniowany w Banku numer telefonu komórkowego (u akceptantów oferujących korzystanie z tego typu zabezpieczenia);

2)  ustawienia limitu dla transakcji internetowych, który domyślnie dla każdej karty jest wyzerowany.W celu odblokowania płatności w Internecie, Posiadacz rachunku zobowiązany jest ustalić wysokość limitu transakcji internetowych dla wszystkich kart wydanych do rachunku bankowego za pośrednictwem Infolinii Banku lub bezpośrednio w placówce tut. Banku

3)  ustawienia drugiego czynnika uwierzytelnienia 3D Secure w postaci Kodu PIN do transakcji internetowych.

W przypadku braku PINu dla transakcji internetowych Klient otrzymuje następujący komunikat:

PIN do transakcji internetowych Klient ustala w systemie Kartosfera jednorazowo dla wszystkich kart już posiadanych oraz wydanych w przyszłości.

W celu zarejestrowania się w portalu kartowym należy:

a)  wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl ;
b)  podać numer PESEL – dla rezydentów, a w przypadku nierezydentów (obcokrajowców) prosimy  o kontakt z Infolinią Banku w celu ustalenia indywidualnego numeru identyfikacyjnego;
c)  wpisać otrzymane na numer telefonu komórkowego hasło do pierwszego zalogowania się  w portalu kartowym.
d)  zdefiniować własne hasło do logowania (wykorzystywane również podczas kolejnych logowań).

Za pośrednictwem Portalu kartowego mogą Państwo dokonać następujących czynności: zmienić kod PIN, zastrzegać kartę, zmienić numer telefonu dla zabezpieczenia 3D Secure, ustalić/zmienić kod PIN do transakcji internetowych, przeglądnąć historię operacji kartowych, dodać odbiorcę płatności do „białej listy”. O dodaniu kolejnych funkcjonalności w portalu będziemy Państwa informować na bieżąco na stronie internetowej www.bsjaroslaw.pl

SPOSÓB POSTĘPOWANIA W CELU USTALENIA KODU PIN DO TRANSAKCJI INTERNETOWYCH WYKONYWANYCH KARTĄ.

UWIERZYTELNIENIE TRANSAKCJI PRZY UŻYCIU DWUSKŁADNIKOWEJ USŁUGI 3DSecure W GRUPIE BPS?

Krok1: zaloguj się do portalu Kartosfera na stronie https://www.kartosfera.pl/ lub korzystając z linku dostępnego na stronie banku:

W przypadku wątpliwości związanych z działaniem portalu skorzystaj z Podręcznika Użytkownika znajdującego się na stronie logowania:

 

Krok 2: po zalogowaniu przejdź do zakładki „3D Secure” 

W tej części ustanowisz kod PIN do transakcji internetowych wykonywanych przy użyciu karty płatniczej. Kod PIN do transakcji internetowych nadajesz raz, obowiązuje on dla wszystkich Twoich kart. Kod PIN do transakcji internetowych możesz zmienić w dowolnym momencie.

 

Krok 3: wprowadź i potwierdź ustalenie PIN

Aby nadać PIN wprowadź wybrany przez siebie 4-cyforwy kod PIN. Jeśli wpiszesz więcej niż 4 znaki lub użyjesz liter, wyświetlony zostanie komunikat o błędzie.

Po wprowadzeniu poprawnego kodu PIN w formacie: 4 cyfrowym naciśnij przycisk „Akceptuj”. Otrzymasz hasło SMS (na numer telefonu podany do kontaktu z Bankiem), które należy wprowadzić na kolejnym ekranie.

System wyświetli komunikat powodzenia:

Krok 4: realizuj transakcje internetowe kartą 

Uwaga! Podczas transakcji internetowych zabezpieczonych 3D Secure, będziesz proszony w pierwszej kolejności o podanie kodu PIN, a po jego poprawnym wprowadzeniu, SMS-em otrzymasz jednorazowe hasło 3D Secure.

 

Po dokonaniu zakupów w sklepie internetowym i podaniu wymaganych danych karty wywołane zostanie uwierzytelnienie przy użyciu usługi 3D Secure, składające się z:

  • Podania kodu PIN dla usługi 3D Secure ustanowionego przez Klienta w portalu Kartosfera (uwaga: nie jest to PIN do karty)

  • Tak, jak dotychczas – podanie jednorazowego hasła przesłanego do Klienta w formie wiadomości SMS.:

 

I gotowe!

W razie jakichkolwiek pytań chętnie pomogą konsultanci Infolinii Banku pod numerem  801 321 456 lub 862 155 000 lub informatycy w tut. Banku pod numerem  16 621 62 63.

Przydatne informacje

Bankomaty

Jak dbać o bezpieczeństwo swoich pieniędzy? Poznaj podstawowe zasady i aktualne metody oszustw.

Karta pod kontrolą

„Kartosfera” to system, który umożliwi Ci zarządzanie kartą płatniczą online. Szybko i bezpiecznie!

Utracone dokumenty

Utraciłeś dokumenty? Kartę płatniczą? Sprawdź gdzie je zastrzec, by uniknąć ich wykorzystania przez osoby trzecie.

Potrzebujesz pomocy w dopasowaniu oferty?

Skontaktuj się z nami. Nasi doradcy dobiorą najkorzystniejszą ofertę dopasowaną do Twoich indywidualnych potrzeb.
Skorzystaj z formularza i napisz do nas. Zadzwoń lub odwiedź jedną z naszych placówek.

LOGOWANIE

Obsługa informatyczna:
pn. – pt. od 8:00 – 17:00
tel. 16 628 32 08,  tel. 695 002 358.

UWAGA

Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.10.2024 od godziny 20:00 do 06.10.2024 do godziny 12:00 odbędzie się planowana przerwa techniczna. W tym czasie dostęp do Bankowości Internetowej, aplikacji BSGo oraz powiązanych usług będzie ograniczony.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

UWAGA

Szanowni Państwo

Informujemy, że w dniu 05.04.2024r. od godziny 22:00 do godziny 16:00 dnia 06.04.2024r. w związku z pracami serwisowymi bankowość internetowa, aplikacja BSGo oraz usługi szybkich przelewów ExpressElixir, Paybynet i Blik nie będą dostępne. 
Dodatkowo w dniu 06.04.2024 usługa ExpressElixir oraz przelewów BLIK na telefon będzie niedostępna do godziny 00:00 

Za utrudnienia przepraszamy.