RODO

Od dnia 25 maja 2018 r. stosowane jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (w skrócie „RODO”). Szanując prawo do prywatności osób, których dane dotyczą, Bank Spółdzielczy w Jarosławiu zapewnia zgodności procesów przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi przepisami prawa. Mając na uwadze powyższe, Bank Spółdzielczy w Jarosławiu jako Administrator Twoich danych osobowych, przedstawia poniższe informacje:

Kontakt do Administratora danych osobowych:

Bank Spółdzielczy w Jarosławiu
ul. Słowackiego 7
37-500 Jarosław

Inspektor Ochrony Danych (IOD):
Ewelina Wyczawska
e-mail:
iod@bsjaroslaw.pl

Przydatne Informacje:

1. Co to jest RODO?

Jest to skrót od Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych. RODO wprowadza  m. in. nowe prawa Klientów. Jednym z obowiązków administratorów, którzy przetwarzają dane osobowe jest informowanie Klientów o przetwarzaniu ich danych osobowych.

2. Dlaczego Bank przetwarza moje dane osobowe?

Bank przetwarza Państwa dane, aby prowadzić działalność bankową, na przykład prowadzić rachunek bankowy, zawrzeć i realizować umowę dotyczącą produktu bankowego typu kredyt, lokata, rachunek oszczędnościowy, rachunek ROR, czy zapewnić bezpieczeństwo Państwa środków i transakcji. Prowadzimy również działalność informacyjną o naszych usługach i produktach.

3. Czy mogę mieć dostęp do swoich danych?

Tak. Mogą Państwo mieć pełen dostęp do swoich danych osobowych. Mogą Państwo również zarządzać swoimi zgodami na przetwarzanie danych osobowych, w tym zgodami marketingowymi.

4. Kto jest administratorem moich danych osobowych?

Administratorem Państwa danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Jarosławiu. Bank odpowiada za ich przetwarzanie w sposób bezpieczny, zgodny z umową oraz obowiązującymi przepisami prawa. W sprawach ochrony danych osobowych mogą Państwo skontaktować się z  Bankiem w placówkach sprzedażowych, lub z Inspektorem ochrony danych.

5. Jak mogę skontaktować się z Inspektorem ochrony danych?

Z Inspektorem ochrony danych w Banku Spółdzielczym w Jarosławiu mogą Państwo skontaktować się pod adresem poczty elektronicznej: iod@bsjaroslaw.pl  lub pisemnie (na adres siedziby Banku).

6. W jakim celu Bank przetwarza moje dane osobowe?

Państwa dane osobowe są przetwarzane przez Bank w celu:

  1. podjęcia działań przed zawarciem umowy oraz w celu realizacji umowy, w tym w celu dokonania badania zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego,
  2. w pozostałych celach związanych z prowadzoną działalnością bankową, w tym wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Banku, dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzenia działalności oraz w celu sprzedaży i marketingu bezpośredniego,
  3. gdy jest to niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym,
  4. wewnętrznych celów administracyjnych Banku, w tym analizy portfela kredytowego, statystyki i raportowania wewnętrznego w Banku,
  5. w celu wskazanym w treści udzielonej przez Państwo zgody.

7. Jakie rodzaje, kategorie danych osobowych Bank przetwarza?

Bank przetwarza dane związane z:

  1. identyfikacją i weryfikacją tożsamości Klienta,
  2. danymi transakcyjnymi,
  3. danymi dotyczącymi stanu cywilnego i sytuacji rodzinnej, w tym o osobach pozostających na utrzymaniu i pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym,
  4. danymi finansowymi lub związanymi ze świadczeniem usług bankowych,
  5. danymi dotyczącymi prowadzonej działalności gospodarczej, zawodowej lub społecznej,

8. Kto jest odbiorcą moich danych?

Państwa dane mogą być udostępniane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych:

  1. Biuro Informacji Kredytowej S.A.,
  2. Centrum Prawa Bankowego i Informacji Sp. z o.o.,
  3. Krajowa Izba Rozliczeniowa SA i inne izby rozliczeniowe
  4. Visa, MasterCard
  5. Związek Banków Polskich,
  6. Ministerstwo Finansów, w tym Generalny Inspektor Informacji Finansowej,
  7. Komisja Nadzoru Finansowego,
  8. Biura Informacji Gospodarczej,
  9. spółki Grupy BPS,
  10. banki, instytucje kredytowe, pozostali uczestnicy systemów płatności (np. Western Union) i inne upoważnione podmioty na podstawie przepisów prawa,
  11. podmioty, którym Bank powierzył przetwarzania danych osobowych na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).

9. Czy moje dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?

Obecnie nie planujemy przekazywać Państwa danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

10. Jak długo Państwa dane osobowe będą przechowywane przez Bank?

Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz po zakończeniu umowy w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Banku, w tym dochodzenia ewentualnych roszczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a następnie zostaną usunięte lub zanonimizowane.

W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie dla potrzeb marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług po wygaśnięciu umowy, dane te będziemy przetwarzać do czasu wycofania zgody.

11. Jakie uprawnienia mi przysługują?

W związku z przetwarzaniem przez Bank danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:

  1. dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO),
  2. do sprostowania danych (art. 16. RODO),
  3. do usunięcia danych (art. 17 RODO),
  4. do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
  5. do przenoszenia danych (art. 20 RODO),
  6. do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO),
  7. prawo do niepodlegania decyzjom podjętym w warunkach zautomatyzowanego przetwarzania danych, w tym profilowania (art. 22 RODO).

12. Do kogo mogę wnieść skargę?

W przypadkach uznania, iż przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy RODO przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

13. Czy podanie danych osobowych jest dobrowolne czy obligatoryjne?

Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednakże w celu zawarcia i realizacji umowy niezbędne.

14. Skąd Bank ma moje dane osobowe?

Źródłem Państwa danych osobowych są wnioski, umowy zawarte z Bankiem, natomiast w przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osób, których dane dotyczą, źródłem danych są osoby trzecie. Wówczas Bank ma obowiązek poinformować te osoby o źródle pozyskania ich danych.

15. Czy moje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany?

Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Profilowanie będzie polegało na ewentualnym zaproponowaniu Państwu produktów/usług lepiej dopasowanych, jednak decyzje wiążące nie będą zautomatyzowane.

LOGOWANIE

Obsługa informatyczna:
pn. – pt. od 8:00 – 17:00
tel. 16 628 32 08,  tel. 695 002 358.

Łatwy dostęp do pieniędzy na Twoim koncie. Płacisz w sklepie i internecie, wypłacasz, kiedy potrzebujesz.

Sprawdź szczegóły

Wygoda
Jedyne czego potrzebujesz, to urządzenie obsługujące Xiaomi Pay.

Szybkość 
Od zakupu dzieli Cię jedynie zbliżenie smartwatcha lub opaski do terminala.

Bezpieczeństwo
Szyfrowanie każdej transakcji zabezpiecza Cię przed kradzieżą.

Wypłacasz pieniądze bez karty

Wystarczy, że masz przy sobie telefon z naszą aplikacją BSGo.

Przelew na telefon BLIK

  • Nie musisz znać numeru konta odbiorcy, żeby zrobić przelew,
  • Przelew natychmiastowy robisz za 0 zł,
  • Pieniądze trafiają na konto od razu – nawet w weekend.

BLIK w internecie

  • Płacisz szybciej niż przelewem,
  • Nie musisz logować się do bankowości internetowej,
  • Nie musisz podawać danych swojej karty płatniczej.

Wypłacasz pieniądze bez karty  – wystarczy, że masz przy sobie telefon z NFC.

Google Pay w internecie

Przycisk Kup przez Google błyskawicznie przeprowadzi Cię przez proces płatności. To idealne połączenie wygody i bezpieczeństwa, zarówno online, jak i w aplikacjach.

Płatności telefonem lub zegarkiem

  • Portfel w twoim telefonie lub zegarku,
  • Płacisz wygodnie za codzienne zakupy.

Kliknij dwukrotnie boczny przycisk na urządzeniu i zbliż Apple Watch do terminala płatniczego.

Kliknij dwukrotnie boczny przycisk, spójrz na ekran, a następnie zbliż iPhone’a do terminala płatniczego.

Zbliż iPhone`a do terminala płatniczego, trzymając palec na czujniku Touch ID.

 

Wygodny kredyt odnawialny w rachunku, z gwarancją szybkiej decyzji kredytowej.

Sprawdź szczegóły

Łatwy dostęp do pieniędzy na Twoim koncie. Płacisz w sklepie i internecie, wypłacasz, kiedy potrzebujesz.

Sprawdź szczegóły

Wygodne sposoby na płatności mobilne: BLIK, Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay.

Sprawdź szczegóły

Bank zawsze pod ręką! Bezpiecznie i komfortowo zarządzaj rachunkami z poziomu telefonu.

Sprawdź szczegóły

  • Nie musisz znać numeru konta odbiorcy, żeby zrobić przelew
  • Przelew natychmiastowy robisz za 0 zł
  • Pieniądze trafiają na konto od razu – nawet w weekend
  • Płacisz szybciej niż przelewem
  • Nie musisz logować się do bankowości internetowej
  • Nie musisz podawać danych swojej karty płatniczej

Bezpieczeństwo przelewów i transakcji, akceptacja operacji pin-em.

Dostęp 24/7, oszczędność czasu w  realizacji operacji bankowych, nie wychodząc z domu zarządzasz finansami. Bank masz w telefonie.

Zrealizuj marzenia oszczędzając na swoim celu oszczędnościowy.

W aplikacji BSGo sprawdzisz stan konta, bieżące operacje. Po każdej zmianie salda wyślemy Ci powiadomienie. Założysz lokatę, doładujesz telefon, zweryfikujesz zaplanowane płatności

Płać szybko i wygodnie w każdym miejscu. Korzystaj z karty w telefonie, BLIKA, Google Pay, Apple Pay – tak jak chcesz

W bakowości i BSGo, wymieniasz PLN, EUR, USD i GBP, możesz wymieniać małe kwoty.

Sprawdź szczegóły

Przelewaj pieniądze między własnymi kontami w tej samej walucie. Przelewaj pieniądze z przewalutowaniem między kontami walutowymi, 0 zł za przelewy własne. Pieniądze przelane w tej samej walucie masz od razu na swoim koncie.

Dostępny w bankowości, BSGo i placówce. Pieniądze u odbiorcy nawet następnego dnia po zleceniu przelewu. 0 zł za przelew w trybie standardowym w bankowości i BSGo z konta osobistego w złotych lub walutach obcych.

Wygodny przelew do odbiorców na całym świecie.

Możliwy do zrealizowania w bankowości i aplikacji BSGo.

Nie musisz znać numeru konta odbiorcy – wystarczy numer telefonu, łatwo rozliczasz się ze znajomymi, do 500 zł jednorazowo.

Sprawdź szczegóły

Przelew w złotych na konta w Polsce, u odbiorcy do 5 minut, wysyłany poprzez system Express ELIXIR – do 100 000,00 zł.

W domu, w sklepie, na spacerze. Gdzie chcesz. Przelewy są proste i maksymalnie wygodne. Bez znaczenia czy płacisz rachunki, po raz kolejny wykonujesz ten sam przelew, przelewasz między własnymi kontami, czy doładowujesz telefon.

Wszystko pod kontrolą.

Masz kontrolę nad wydatkami, a w razie czego zostaje Ci jeszcze prośba o przelew 😉

Sprawdź szczegóły

Oszczędzanie to przyjemność

Nic nie daje większej satysfakcji niż odkładanie na coś, czego naprawdę się pragnie! Może to być nowa para butów, telefon, ciekawy kurs, a może wyjazd na wakacje z przyjaciółmi? A może po prostu odkładanie na codzienne przyjemności, jak wspólne wyjścia czy składki na prezent urodzinowy?

W aplikacji mobilnej BSGo masz możliwość tworzenia celów oszczędnościowych – wystarczy, że ustawisz cel, dodasz motywujące zdjęcie i zdecydujesz, kiedy chcesz zebrać odpowiednią kwotę. A aplikacja podpowie, jaką kwotę musisz odkładać, by spełnić swoje marzenie. Jeśli preferujesz wygodę, ustaw stałe zlecenie, a pieniądze będą automatycznie trafiać na Twój cel co miesiąc.

Podczas zakupów, zarówno w sklepach, jak i online, możesz zaokrąglić wydatki, a nadwyżka trafi na konto oszczędnościowe. Zaskoczysz się, jak dużo możesz zaoszczędzić, robiąc zakupy! Dodatkowo, nie zapomnij skorzystać ze zniżek w popularnych sklepach.

Płać w sposób, który ci odpowiada

To nie tylko o nowoczesnych metodach płatności z konta, chodzi także o to, jak dostosować je do swoich potrzeb.

Warto spersonalizować konto – nadać mu unikalną nazwę, ustawić limity oraz inne preferencje, takie jak możliwość zobaczenia salda przed zalogowaniem do aplikacji czy szybki dostęp do funkcji, z których najczęściej korzystasz, na przykład BLIKA czy ekspresowego przelewu między swoimi kontami.

Zapłać BLIKIEM, telefonem, zegarkiem lub kartą powiązaną z kontem – za którą nie ponosisz żadnych kosztów, nawet jeśli nie korzystasz z niej na co dzień.

Brak środków na koncie?

W takim przypadku wystarczy prośba o przelew na telefon BLIK. Dziecko może wysłać zapytanie na numer rodzica, a po potwierdzeniu przelewu przez odbiorcę pieniądze natychmiast trafią na konto. Warto też, by rodzic ustawił stałe zlecenie przelewu na konto dziecka, by nie martwić się o kieszonkowe.
To naprawdę łatwe!

Cele oszczędnościowe

Łatwiej uczyć się odkładania pieniędzy, gdy ma się na oku fajny cel. 

Dziecko ustala, na co i do kiedy chce zaoszczędzić. I może wpłacać na cel ze swojego konta oszczędnościowego.

Sprawdź szczegóły

Wie, ile ma pieniędzy

Ma kontrolę nad wydatkami, a w razie czego zostaje mu jeszcze Prośba o pieniądze 😉


Sprawdź szczegóły

Dostaje Kieszonkowe

To przydatna funkcja w BSGo. Ustawiasz wysokość przelewu i datę realizacji, a dziecko dostaje powiadomienia, gdy pieniądze zasilą konto. 

Przelewy BLIK

Przelewy BLIK są dostępne tylko w aplikacji. Dziecko może otrzymywać przelewy na swoje konto, a jeśli chce wysłać przelew, rodzic musi zaakceptować taką prośbę.

Jak to działa?

  1. Dziecko wybiera odbiorcę Przelewu BLIK ze swojej listy kontaktów,
  2. Wysyła prośbę o realizację przelewu do rodzica,
  3. Rodzic dostaje powiadomienie o prośbie dziecka w swojej aplikacji,
    może ją zatwierdzić lub odrzucić,
  4. Gdy rodzic zatwierdzi prośbę dziecka – realizujemy przelew.
    Rodzic i dziecko dostają powiadomienie o realizacji przelewu w swoich aplikacjach.
UWAGA

Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.10.2024 od godziny 20:00 do 06.10.2024 do godziny 12:00 odbędzie się planowana przerwa techniczna. W tym czasie dostęp do Bankowości Internetowej, aplikacji BSGo oraz powiązanych usług będzie ograniczony.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Bank Spółdzielczy w Jarosławiu
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.