22 listopada 2024 aktualności

Zakończenie wsparcia aplikacji BSGo na Android 6 i 7 oraz iOS 9-12

Szanowni Klienci

Uprzejmie informujemy, że wraz z planowaną na styczeń 2025 roku aktualizacją aplikacji mobilnej BSGo do wersji 6.11.0C, zakończone zostanie wsparcie dla urządzeń działających na systemach:

  • Android 6 i 7,
  • iOS 9-12.

Po aktualizacji minimalnymi wersjami wspieranych systemów będą:

  • Android 8,
  • iOS 13.5.


Kluczowe informacje dla użytkowników:

    • Użytkownicy korzystający z Android 6, 7 oraz iOS 9-12 nie będą mogli instalować ani aktualizować aplikacji.
    • Nowe wersje aplikacji nie będą widoczne w sklepach Google Play i App Store.
    • Obecnie zainstalowane aplikacje będą działały do momentu wprowadzenia zmian technologicznych, które uniemożliwią ich dalsze funkcjonowanie.


Dziękujemy za zrozumienie i zachęcamy do aktualizacji urządzeń w celu dalszego korzystania z Aplikacji Mobilnej BSGo.

LOGOWANIE

Obsługa informatyczna:
pn. – pt. od 8:00 – 17:00
tel. 16 628 32 08,  tel. 695 002 358.

UWAGA

Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.10.2024 od godziny 20:00 do 06.10.2024 do godziny 12:00 odbędzie się planowana przerwa techniczna. W tym czasie dostęp do Bankowości Internetowej, aplikacji BSGo oraz powiązanych usług będzie ograniczony.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

UWAGA

Szanowni Państwo

Informujemy, że w dniu 05.04.2024r. od godziny 22:00 do godziny 16:00 dnia 06.04.2024r. w związku z pracami serwisowymi bankowość internetowa, aplikacja BSGo oraz usługi szybkich przelewów ExpressElixir, Paybynet i Blik nie będą dostępne. 
Dodatkowo w dniu 06.04.2024 usługa ExpressElixir oraz przelewów BLIK na telefon będzie niedostępna do godziny 00:00 

Za utrudnienia przepraszamy.