17 stycznia 2024 aktualności

Szanowni Klienci

Uprzejmie informujemy, że w dniu 17.01.2025 wystąpiły problemy techniczne z obciążeniami kartowymi. W związku z tym pojawiły się podwojone zapisy operacji na rachunku oraz zdublowane powiadomienia o zmianie salda. W wyniku naszych działań obciążenia kartowe są poprawne, a salda rachunków prezentowane prawidłowo.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

LOGOWANIE

Obsługa informatyczna:
pn. – pt. od 8:00 – 17:00
tel. 16 628 32 08,  tel. 695 002 358.

UWAGA

Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.10.2024 od godziny 20:00 do 06.10.2024 do godziny 12:00 odbędzie się planowana przerwa techniczna. W tym czasie dostęp do Bankowości Internetowej, aplikacji BSGo oraz powiązanych usług będzie ograniczony.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

UWAGA

Szanowni Państwo

Informujemy, że w dniu 05.04.2024r. od godziny 22:00 do godziny 16:00 dnia 06.04.2024r. w związku z pracami serwisowymi bankowość internetowa, aplikacja BSGo oraz usługi szybkich przelewów ExpressElixir, Paybynet i Blik nie będą dostępne. 
Dodatkowo w dniu 06.04.2024 usługa ExpressElixir oraz przelewów BLIK na telefon będzie niedostępna do godziny 00:00 

Za utrudnienia przepraszamy.